Onze leden moeten elke dag in hun bedrijf de toegevoegde waarde aan hun klanten duidelijk maken.
Voor de OVSP geldt precies hetzelfde.

Wat ooit vanzelfsprekend was is geen zekerheid meer.

Je moet als bedrijfsterrein een gezicht hebben wil je gehoord en gezien worden door gemeente en overheid.

Ondernemersvereniging Spaanse Polder Gezichtsbepalend.

Onze leden moeten elke dag in hun bedrijf de toegevoegde waarde aan hun klanten duidelijk maken.
Voor de OVSP geldt precies hetzelfde.

Wat ooit vanzelfsprekend was is geen zekerheid meer.

Je moet als bedrijfsterrein een gezicht hebben wil je gehoord en gezien worden door gemeente en overheid.

Ondernemersvereniging Spaanse Polder Gezichtsbepalend.

Onze leden moeten elke dag in hun bedrijf de toegevoegde waarde aan hun klanten duidelijk maken.
Voor de OVSP geldt precies hetzelfde.

Wat ooit vanzelfsprekend was is geen zekerheid meer.

Je moet als bedrijfsterrein een gezicht hebben wil je gehoord en gezien worden door gemeente en overheid.

Ondernemersvereniging Spaanse Polder Gezichtsbepalend.

Onze leden moeten elke dag in hun bedrijf de toegevoegde waarde aan hun klanten duidelijk maken.
Voor de OVSP geldt precies hetzelfde.

Wat ooit vanzelfsprekend was is geen zekerheid meer.

Je moet als bedrijfsterrein een gezicht hebben wil je gehoord en gezien worden door gemeente en overheid.

Ondernemersvereniging Spaanse Polder Gezichtsbepalend.

Welkom bij Ondernemersvereniging Spaanse Polder

De ondernemersvereniging Spaanse Polder (OVSP) behartigt de belangen van ondernemers die gevestigd zijn in de Spaanse Polder, in het bijzonder die van haar circa 130 leden. Belangrijke onderwerpen zijn veiligheid, bereikbaarheid, vestigingsklimaat, uitstraling, onderhoud en beheer. We werken daarnaast aan collectieve inkoopcontracten. Hierover spreken wij op regelmatige basis met diverse gemeentelijke- en overheidsinstanties. Wij houden u op de hoogte van belangrijke gebeurtenissen via deze website, e-mail, onze digitale nieuwsbrief, het magazine NONSTOP en de socials van de Bedrijvenraad.


Steun uw eigen en het collectieve belang in de Spaanse Polder en wordt lid

Het laatste nieuws

Nieuwsbrief juli 2025

Welkom bij OVSP De afgelopen tijd hebben we maar liefst zes nieuwe leden mogen verwelkomen: Lunchbunch, Renewi, Forward Events, Loxam, Loef Beheer en Projecten en Sparta Rotterdam. Forward Events en Loxam stellen zich hieronder alvast aan u voor. De andere nieuwe leden volgen mogelijk in een volgende editie. Alle nieuwe leden van harte welkom bij de OVSP! Heeft uw buur-ondernemer ook interesse om aan te sluiten? Hoe meer leden, hoe groter onze gezamenlijke impact in de Spaanse Polder – en in uw eigen straat. Attendeer hen gerust op de mogelijkheid om lid te worden via www.ovspaansepolder.nl/lid-worden. Nieuw lid in de spotlight: Loxam Nederland Met trots verwelkomen we Loxam Nederland als nieuw lid van de OVSP! Loxam is een toonaangevende verhuurder van materieel voor professionals in de bouw, industrie en evenementen. Van handgereedschap tot zware machines zoals hoogwerkers, graafmachines en stroomaggregaten – Loxam biedt een compleet aanbod via bijna 50 vestigingen in heel Nederland. Als onderdeel van de internationale Loxam Groep (actief in meer dan 1.100 vestigingen wereldwijd) combineert Loxam lokale betrokkenheid met internationale expertise. Wat Loxam écht onderscheidt is hun klantgerichte aanpak: betrouwbaar, proactief en altijd met oog voor service. Duurzaamheid speelt een grote rol. Met hun LoxGreen-label biedt Loxam CO₂-vrije machines en oplossingen die passen bij de groeiende behoefte aan milieuvriendelijk materieel. Het bedrijf is SBTi-gecertificeerd en zet zich actief in voor CO₂-reductie. Daarnaast investeren ze volop in de ontwikkeling van medewerkers én in lokale gemeenschappen. Onder het motto ‘Méér dan alleen materieelverhuur’ belooft Loxam niet alleen te voldoen aan de verwachtingen van haar klanten, maar deze zelfs te overtreffen. Benieuwd wat Loxam voor jouw project of organisatie kan betekenen? Je bent van harte welkom bij een van de vestigingen voor een kennismaking of advies op maat. Meer info: www.loxam.nl Contactpersoon: Cassandra Smittenberg 📞 06-11599362 📧 cassandra.smittenberg@loxam.nl Nieuw lid in de spotlight: Forward Events We zijn verheugd om Forward Events te verwelkomen als nieuw lid van de OVSP! Al sinds 2007 is dit Rotterdamse bedrijf een vertrouwde partner voor licht-, geluid- en beeldtechniek bij allerlei soorten evenementen – van festivals en congressen tot uitvaarten en bedrijfsfeesten. Als full-service leverancier biedt Forward Events niet alleen hoogwaardige apparatuur, maar ook een team van gecertificeerde technici die garant staan voor maatwerk en kwaliteit. Met oog voor detail ontwerpen zij licht- en geluidsplannen en zorgen ze voor een vlekkeloze technische uitvoering van elk evenement, zowel in binnen- als buitenland. Wat Forward Events bijzonder maakt? Hun flexibiliteit, creativiteit én klantgerichte aanpak. Of het nu groots of intiem is – zij denken altijd mee en zorgen dat de techniek staat als een huis. Zin in een kop koffie en inspiratie voor jouw volgende evenement? Je bent van harte welkom aan de Vareseweg 143 in Rotterdam. Meer info: www.forwardevents.nl Contactpersoon: Tim van den Houten 📞 06-11247163 📧  info@forwardevents.nl   Word jij bestuurslid van de OVSP? We zoeken versterking in het bestuur! Wil jij meedenken over de toekomst van de Spaanse Polder, je netwerk uitbreiden en bijdragen aan een sterk ondernemersklimaat? Meld je aan als bestuurslid of informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden. Wil je sparren over de mogelijkheden? Dit is je kans!

Lees verder

Nieuwsbrief mei 2025

Maak de Spaanse Polder hartveiliger – Meld je AED of sluit aan bij een gezamenlijke aanschaf Wist je dat snelle toegang tot een AED levens kan redden bij een hartstilstand? In de Spaanse Polder is momenteel geen volledig en actueel overzicht van aanwezige AED’s. Daar willen we graag verandering in brengen. Heb jij een AED op je terrein of in je pand? Laat het ons weten! We verzamelen op dit moment waar AED’s binnen het gebied zich bevinden. Zo zorgen we ervoor dat BHV’ers, hulpverleners en collega-ondernemers weten waar ze in geval van nood terecht kunnen. Wat vragen we van jou? • Heb je een AED? Mail ons de locatie (bedrijfsnaam + plek in of bij het pand). • Heb je vragen of wil je iets toelichten? Dan horen we dat natuurlijk ook graag. Mail je reactie naar: info@ovspaansepolder.nl Of reageer via de link in deze nieuwsbrief. Samen zorgen we voor een veiliger ondernemersgebied! Nieuw contactpersoon secretariaat - Claudia Thoen Via deze nieuwsbrief informeren wij u dat Caroline de Drijver de ondersteuning van het OVSP-bestuur gaat overdragen aan Claudia Thoen van DZP. Claudia heeft ervaring in administratieve ondersteuning en is daarnaast actief op meerdere bedrijventerreinen, waaronder bedrijventerreinen Ruyven, Heron, Oostambacht en de Boezem. Zij vindt het belangrijk dat ondernemers goed worden vertegenwoordigd en dat er wordt samengewerkt aan een veilig, schoon en toekomstbestendig bedrijventerrein. In haar nieuwe rol voor de ondernemersvereniging Spaanse Polder kijkt zij ernaar uit om kennis te maken met de leden en samen te werken aan een sterke en betrokken ondernemersgemeenschap. Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Aarzel niet om alvast contact op te nemen. Claudia is bereikbaar op 06-18820178 of via info@ovspaansepolder.nl Heb jij nieuws of een leuke aanbieding voor collega-ondernemers? Is er iets bijzonders gebeurd binnen jouw bedrijf? Heb je een mooie actie, jubileum, uitbreiding of een aanbieding speciaal voor ondernemers in de Spaanse Polder? Wij delen het graag in onze volgende nieuwsbrief! De ondernemersvereniging staat midden in het gebied en we geloven dat zichtbaarheid en verbinding onderling het ondernemersklimaat versterken. Dus heb jij iets leuks, interessants of relevants te melden voor je collega-ondernemers? Laat het ons weten! Stuur je bericht naar: info@ovspaansepolder.nl Liever even bellen of overleggen? Dat kan natuurlijk ook! Samen brengen we ondernemend nieuws tot leven in de Spaanse Polder. Bestuursleden gezocht We doen graag een beroep op onze leden! Heb jij interesse om actief mee te denken en bij te dragen aan de toekomst van onze ondernemersvereniging? We zijn op zoek naar versterking van het bestuur, in het bijzonder naar een voorzitter en een penningmeester. Ook andere betrokken ondernemers die zich als bestuurslid willen inzetten, zijn van harte welkom. Wil jij je inzetten voor een krachtig, zichtbaar en goed georganiseerd ondernemerscollectief in de Spaanse Polder? Laat het ons dan vooral weten! Interesse? Mail naar: info@ovspaansepolder.nl    

Lees verder

Nieuwsbrief december 2024

Algemene Ledenvergadering op dinsdag 28 januari 2025 Op dinsdag 28 januari organiseert ondernemersvereniging Spaanse Polder haar jaarlijkse algemene ledenvergadering (ALV). Dit jaar zijn wij te gast bij Polyplastic. Naast de ALV krijgen we ook een \'kijkje in de keuken\' bij deze Europese marktleider. Polyplastic is gespecialiseerd in de vervaardiging van hoogwaardige kunststof ramen voor recreatievoertuigen, zoals caravans, en deurpanelen voor de retailmarkt, waaronder supermarktketen Aldi. Het bedrijf staat bekend om zijn innovatieve oplossingen en aandacht voor zowel esthetiek als functionaliteit. Met jarenlange ervaring bedient Polyplastic de Europese en wereldwijde markt en werkt het samen met toonaangevende fabrikanten in de recreatiesector. De inloop begint om 16.00 uur en de ALV start om 16.30 uur. Na afloop is er een borrel met hapjes en drankjes. Aanmelden of afmelden Graag ontvangen wij uw bevestiging van aanwezigheid voor de ALV op dinsdag 28 januari, uiterlijk dinsdag 21 januari. Ons secretariaat stuurt altijd een ontvangstbevestiging. De benodigde documentatie voor de ALV (agenda, ingekomen stukken, financiële cijfers, e.d.) wordt u voorafgaand aan de vergadering per e-mail toegestuurd. Klik hier om u aan- of af te melden!   3 nieuwe leden voor de OVSP! Het bestuur van de OVSP deelt met enthousiasme mee dat wij drie nieuwe leden mogen verwelkomen bij onze vereniging. Deze drie nieuwe leden zijn: PAMI Kantoorinrichting RAAAK Personeel BOKO Dakbedekkers PAMI Kantoorinrichting, RAAAK Personeel en BOKO Dakbedekkers stellen zich in deze nieuwsbrief aan u voor. Nieuw lid: PAMI Kantoorinrichting PAMI, de grootste onafhankelijke fabrikant van kantoorinrichtingen uit België, is sinds kort ook gevestigd in het hart van de Spaanse Polder. Al meer dan 65 jaar produceren zij 100% lokaal en leveren & installeren zo’n 60+ designmerken uit Europa Wat is ons doel? Inspirerende en duurzame werkomgevingen creëren die perfect aansluiten bij de unieke cultuur van uw organisatie. Pami Experience Centre Ontdek in ons Experience Centre hoe u moderne werkplekken, lockers en vergaderruimtes eenvoudig digitaal beheert, terwijl u geniet van volledig inzicht en controle. Ervaar wat kleuren en materialen voor positief en productief effect hebben op uw medewerkers & hoe vitaliteit een vanzelfsprekendheid mag worden in het kantoor. Bewonder onze circulaire meubels, gemaakt met tot wel 90% minder materiaal en een aanzienlijke CO2-reductie, zónder concessies te doen aan kwaliteit of design. Van maatwerk rechtstreeks uit onze fabriek, creatieve oplossingen met gerecycled materiaal t.e.m. de installatie door onze eigen teams – wij laten zien dat duurzaamheid en stijl hand in hand gaan. Benieuwd hoe dit er in de praktijk uitziet?  Plan een bezoek aan het Pami Experience Centre in Rotterdam. Laat u inspireren door een “Quickscan van uw kantoor” en ontdek hoe wij bijdragen aan duurzame, efficiënte en aantrekkelijke werkomgevingen. Adres: Sonnemerestraat 3-5, 3044 EJ Rotterdam (NL) Meer informatie: www.pami.eu Kom langs en ervaar zelf hoe Pami Nederland uw werkomgeving naar een hoger niveau tilt! Nick van der Werf is bereikbaar via nick.vanderwerf@pami.eu  of op 06-50487409. Nieuw lid: RAAAK Personeel Ook heten wij RAAAK Personeel van harte welkom als nieuw lid van onze ondernemersvereniging. Michelle Bosmans stelt zich graag aan u voor: \"Ik ben Michelle Bosmans, al ruim 5 jaar werkzaam bij RAAAK Personeel in Schiedam. Na een jarenlange carrière in de horeca, zowel in binnen- als buitenland, besloot ik in 2019 een nieuwe richting in te slaan. Via mijn zoektocht op de arbeidsmarkt kwam ik in contact met RAAAK Personeel, waar ik als Consultant aan de slag ging. Na een periode op de vestiging in Capelle aan den IJssel kreeg ik eind 2019 de kans om de vestiging in Schiedam te openen, die ik sindsdien met veel plezier leid.\" Bij RAAAK Personeel bieden we brede personeelsbemiddeling: uitzenden, detacheren en werving en selectie. Hoewel we ons vooral richten op functies binnen productie, logistiek en kantoor, denken we graag mee over andere vraagstukken. We zijn eerlijk in wat we wel en niet kunnen, en streven ernaar met aandacht en kwaliteit te ondersteunen. Onze kernwaarden – eerlijk, eigenzinnig en dichtbij – vormen de basis van ons werk. Met ons netwerk van 15 vestigingen in Zuid-Holland en Brabant kunnen we snel schakelen en staan we altijd klaar om te helpen. Ik ontmoet jullie graag persoonlijk. Onder het genot van een kop koffie vertel ik meer over wat wij voor jullie kunnen betekenen. En natuurlijk neem ik iets lekkers of een presentje mee! Michelle kan je bereiken via mbosmans@raaakpersoneel.nl  of op 06-43230967. Nieuw lid: BOKO Dakbedekkers Ons bedrijf is gevestigd aan de Schuttevaerweg 140 in Rotterdam. Sinds november 2024 zijn wij met trots lid van de Ondernemersvereniging Spaanse Polder. Hiermee maken wij officieel deel uit van dit actieve ondernemersnetwerk. De afgelopen jaren hebben wij hard gewerkt en zijn we sterk gegroeid. Ik, Arnold Flake, leid Boko Dakbedekkers met een klein en hecht team, gesteund door ons hoofdkantoor in Wormerveer. Nu is het tijd om ons sterker te verbinden met de regio en samen te werken aan een beter ondernemersklimaat. We zijn uitgegroeid tot een volwaardige vestiging met de juiste mensen op de juiste plekken. Tom Bootsman is een van de sleutelfiguren die samen met mij en ons team werkt aan verdere groei en versterking van onze dienstverlening. Bij Boko Dakbedekkers geloven we in betrouwbaarheid, vakmanschap en samenwerking. Deze kernwaarden vormen de basis van ons succes. We kijken uit naar een vruchtbare samenwerking met de Ondernemersvereniging en andere bedrijven in de Spaanse Polder. Wij zijn klaar voor de toekomst! Arnold kan je bereiken via  aflake@boko.nl   of op 06-51407311. Oproep aan onze leden We doen graag een beroep op onze leden! Heb jij interesse in een bestuursfunctie? We zijn momenteel vooral op zoek naar een penningmeester, maar extra bestuursleden zijn altijd welkom. Wil jij je inzetten voor onze ondernemersvereniging? Laat het ons dan vooral weten! Daarnaast zijn we altijd op zoek naar nieuwe leden. Ken je iemand die mogelijk geïnteresseerd is om zich bij ons aan te sluiten? We horen het heel graag! Samen maken we onze vereniging nog sterker. Fijne feestdagen Namens het bestuur willen we iedereen hartelijk bedanken voor hun lidmaatschap en betrokkenheid dit jaar. We wensen jullie allemaal hele fijne, warme en gezellige feestdagen. Laten we samen vooruitkijken naar een spetterend nieuw jaar, vol gezondheid, geluk en nieuwe mogelijkheden. Op naar een prachtig en inspirerend 2025! ✨

Lees verder

Meld u aan voor de ALV van 2025!

Op dinsdag 28 januari organiseert ondernemersvereniging Spaanse Polder haar jaarlijkse algemene ledenvergadering (ALV). Dit jaar zijn wij te gast bij Polyplastic. Naast de ALV krijgen we ook een \'kijkje in de keuken\' bij deze Europese marktleider. Polyplastic is gespecialiseerd in de vervaardiging van hoogwaardige kunststof ramen voor recreatievoertuigen, zoals caravans, en deurpanelen voor de retailmarkt, waaronder supermarktketen Aldi. Het bedrijf staat bekend om zijn innovatieve oplossingen en aandacht voor zowel esthetiek als functionaliteit. Met jarenlange ervaring bedient Polyplastic de Europese en wereldwijde markt en werkt het samen met toonaangevende fabrikanten in de recreatiesector. De inloop begint om 16.00 uur en de ALV start om 16.30 uur. Na afloop is er een borrel met hapjes en drankjes. Aanmelden of afmelden Graag ontvangen wij uw bevestiging van aanwezigheid voor de ALV op dinsdag 28 januari, uiterlijk dinsdag 21 januari. Ons secretariaat stuurt altijd een ontvangstbevestiging. De benodigde documentatie voor de ALV (agenda, ingekomen stukken, financiële cijfers, e.d.) wordt u voorafgaand aan de vergadering per e-mail toegestuurd. Klik hier om u aan- of af te melden!

Lees verder

Verslag van het Spaanse Polder Café op donderdag 17 oktober 2024

De opkomst tijdens het Spaanse Polder Café op donderdag 17 oktober was erg goed. Nick van der Werf van Pami, experts in complete kantoorinrichting, was gastheer en stelde zijn bedrijf open voor deze editie van het Spaanse Polder Café. Er waren zowel vertrouwde als nieuwe gezichten van diverse ondernemers uit de omgeving aanwezig. Tijdens deze bijeenkomst is samen stilgestaan bij de resultaten van eerdere bijeenkomsten en de voortgang die wordt geboekt. Inhoud van de bijeenkomst Er is besproken wat er is gedaan met de input van eerdere sessies en wat is verwerkt in een adviesbrief aan wethouder Simons. De wethouder bezoekt binnenkort de Bedrijvenraad om samen te kijken wie, wat en wanneer kan oppakken. Samen met Raimond Fraanje, Gebiedsontwikkelaar van de Gemeente Rotterdam, is gekeken naar de €7,5 miljoen die de gemeente terug wil investeren in het gebied naar aanleiding van de grondexploitatie. Een geweldige kans voor de Spaanse Polder. Ambassadeur worden Martijn Verbeek van Bond for Web Solutions deelde zijn ervaringen en moedigde de aanwezigen aan om actief ambassadeur te worden voor de Spaanse Polder-Nieuwe West. Er wordt aan een marketing- en brandingplan gewerkt waarin ook een belangrijke rol voor de ambassadeurs wordt weggelegd. Mobiliteitsproblematiek Perry van Ham van RMC gaf een elevator pitch en bood aan om de mobiliteitsproblematiek in de regio aan te pakken. RMC staat klaar om tegen ‘PolderPrijzen’ samen te werken. Invulling van vacatures Daarnaast gaf Aaron Gordijn van Saltrans Verkoop & Verhuur aan dat veel bedrijven moeite hebben om vooral jongeren op hun werkplek te krijgen, waarop Barry Kors Maastricht aanbood om zijn bestand van werkzoekenden te matchen. De middag eindigde met een netwerkborrel waarin nieuwe samenwerkingen zijn ontstaan en meerdere ambassadeurs zich al hebben gemeld! Het belang van een vitale Spaanse Polder kan niet genoeg worden benadrukt. Dit gebied vormt de ‘groene longen van de Rotterdamse economie’ – de plek waar groei, innovatie en samenwerking samenkomen. Om de vitaliteit van onze bedrijven en omgeving te waarborgen, is het nu belangrijker dan ooit om te investeren in duurzame infrastructuur, slimme oplossingen voor mobiliteit en een sterk netwerk van betrokken ondernemer. Op donderdag 13 februari wordt de volgende editie van het Spaanse Polder Café georganiseerd. Dan wordt er groots uitgepakt, dus mis het niet en neem je buur-ondernemers mee. Hoe meer ondernemers zich aansluiten, hoe groter het bereik en de slagkracht. Heb je vragen of opmerkingen naar aanleiding van het Spaanse Polder Café? Neem dan contact op met Dennis Houkes, ondernemersmanager van De Spaanse Polder, via d.houkes@dzp.nl.

Lees verder

AGENDA

09 jan 2025

Op dinsdag 28 januari organiseert ondernemersvereniging Spaanse Polder haar jaarlijkse algemene ledenvergadering (ALV). Dit jaar zijn wij te gast bij Polyplastic. Naast de ALV krijgen we ook een \'kijkje in de keuken\' bij deze Europese marktleider. Polyplastic is gespecialiseerd in de vervaardiging van hoogwaardige kunststof ramen voor recreatievoertuigen, zoals caravans, en deurpanelen voor de retailmarkt, waaronder supermarktketen Aldi. Het bedrijf staat bekend om zijn innovatieve oplossingen en aandacht voor zowel esthetiek als functionaliteit. Met jarenlange ervaring bedient Polyplastic de Europese en wereldwijde markt en werkt het samen met toonaangevende fabrikanten in de recreatiesector. De inloop begint om 16.00 uur en de ALV start om 16.30 uur. Na afloop is er een borrel met hapjes en drankjes. Aanmelden of afmelden Graag ontvangen wij uw bevestiging van aanwezigheid voor de ALV op dinsdag 28 januari, uiterlijk dinsdag 21 januari. Ons secretariaat stuurt altijd een ontvangstbevestiging. De benodigde documentatie voor de ALV (agenda, ingekomen stukken, financiële cijfers, e.d.) wordt u voorafgaand aan de vergadering per e-mail toegestuurd. Klik hier om u aan- of af te melden!

10 okt 2024

Geacht lid van ondernemersvereniging Spaanse Polder, Wij nodigen u van harte uit voor het Spaanse Polder Cafe op donderdag 17 oktober! Dit is de perfecte gelegenheid om te netwerken, ervaringen uit te wisselen en belangrijke updates over onze regio te ontvangen. Samen kijken wij terug op uw waardevolle input en bespreken wij de nieuwste ontwikkelingen. Terugblik en vooruitblik Wat is er gedaan met uw input van eerdere bijeenkomsten? We bespreken hoe uw feedback is verwerkt Waar staan we nu met de bedrijvenraad? Inclusief updates over de €7,5 miljoen investering van de Gemeente Rotterdam, gebiedsbranding en werving van ambassadeurs. Datum, locatie en tijd Datum:     donderdag 17 oktober Locatie:    Pami Workspace Designers, Sonnemerestraat 3-5, 3044 EJ Rotterdam Aanvang: 16.00 Inclusief:  Een exclusief kijkje achter de schermen bij Pami, en uiteraard zorgen we voor een hapje en drankje Inspirerende gastsprekers Onder leiding van de poldermanager Dennis Houkes, nemen verschillende experts het woord, waaronder: Otto Zwetsloot van de Gemeente Rotterdam over de investering van € 7,5 miljoen Bedrijvenraadslid Martijn Verbeek over de branding Nick van der Werf van Pami Workspace Designers over de locatie Aanmelden U dient zich aan te melden voor deze 4e editie van het Spaanse Polder Café. Dit kunt u via deze link doen. Kennismakingsgesprekken Wij zijn blij te kunnen melden dat de kennismakingsgesprekken in volle gang zijn! Iedereen bedankt die zijn of haar kostbare tijd heeft vrijgemaakt voor ons, De komende weken plannen wij opnieuw afspraken in met leden die wij nog niet hebben bezocht. Ook nieuwe leden zijn uiteraard van harte welkom; want samen kunnen wij nog meer bereiken! Ken je ondernemers die misschien lid willen worden, laat het ons weten, zodat wij ook hen kunnen bezoeken. Wil je zelf graag een bezoek inplannen? Neem dat contact op met Caroline den Drijver, van het secretariaat, via telefoonnummer 06-34635476.

06 feb 2023

Medewerkers die meer bewegen tijdens hun werkdag zijn fitter, productiever en kunnen je ook reiskosten besparen. Is ons bedrijventerrein al aantrekkelijk, veilig en beweegvriendelijk genoeg voor fietser en (lunch)wandelaars? Praat mee en vertel wat jouw wensen, ideeën en pijnpunten zijn! Op maandag 6 februari van 10.30 -14.00 uur (incl. lunch) gaan we graag met u hierover in gesprek. Klik hier Expertsessie Beweegvriendelijke Werkomgeving voor meer informatie.